Ūkanotoji Lima

Lima – Peru sostinė ir didžiausias miestas, turintis 7,74 mln. gyventojų. Jame gausu įvairiausių muziejų  (istorijos, archeologijos, kultūros, meno, antropologijos, etnografijos ir t.t.), bažnyčių, vienuolynų, kurių architektūra prikausto žvilgsnį.

Limoje yra išlikęs stačiakampis gatvių tinklas (iš dalies rekonstruotas XX a.). Į pietus nuo Rimako upės yra įsikūręs senamiestis, o į šiaurės vakarus nuo pastarojo plečiasi pramoniniai rajonai. 1535 metais miestą įkūrė garsusis F. Pizarro, pavadinęs jį karalių miestu (isp. Ciudad de los Reyes). Daugiau kaip tris amžius tai buvo svarbiausias miestas Pietų Amerikoje.

Lima

Nuotraukos šaltinis: http://lt.wikipedia.org/wiki/Lima

JORGE CHAVEZ ORO UOSTAS, ~ 6 val. 30 min.

Seniai taip blogai ir nepatogiai miegojau. Skrydis, trukęs 12 valandų buvo tikras išūkis. Dar dabar jaučiu nutirpusias kojas ir sunkiai besilankstančius kelius. Pilvą skauda jau antrą dieną, matyt, nuovargis ir šiek tiek streso daro savo.

Be „nuotykių“ taip pat neapsiėjome. Vos tik atvykę į tarptautinį oro uostą Jorge Chavez (Lima) sulaukėme netikėtumo. Užuot pasirodžiusios mūsų kuprinės, pro vartelius išlindo lentelė su užrašu: „GIEDRIUS ŠIUKŠČIUS come to baggage reclaim“. Negalėjau patikėti, kad nemalonumai mus ir toliau persekioja. Nieko nelaukę su savo bent jau likusiu rankiniu bagažu einame prie staliuko, kur mūsų jau laukė keletas oro uosto darbuotojų. Iš 3 žmonių, tik vienas vaikinas mokėjo kalbėti angliškai ir sugebėjo paaiškinti kas atsitiko su mūsų kuprinėmis. Pasirodo, jos dar neatvyko į Limą ir turėtų būti tik vėlai vakare su kitu lėktuvu skrendančiu iš Madrido. Tad mums teko užpildyti pateiktas formas apie dingusį bagažą ir tikėtis jo sulaukti kitą dieną. Besiaiškinant kas ir kaip, mums už nugaros keletas darbuotojų pradėjo krauti lagaminus į vežimėlius kaip neaiškų bagažą. Vos atsisukę pamatėme mėlyną „Lowe Alpine“ kuprinę, kuri, beje, buvo mūsų, besimėtančią ant grindų. Nieko nelaukę puolėme prie jos ir maloniai stengiamės paaiškinti, kad tai yra mūsų dingęs bagažas. Vaikinas, kalbantis angliškai, patikėjo išsigandusiais turistais, o buvo ko, juk ten viskas, ko gali prireikti būsimai kelionei, ir atidavė kuprinę mums. Gaila, antroji taip ir nepasirodė. Supratę, kad šiandien nieko nepešime, išsiaiškinome, kad vos tik atsiras dingusi kuprinė jie ją pristatys adresu, kurį mes nurodysime. Deja, nakvynės vietos dar nebuvome numatę, tad užrašėme tik miestą, į kurį planuojame vykti dar šiandien. Gavę užpildytos formos kopiją apie dingusį bagažą ir lapelį su sunkiai įskaitomu telefono numeriu nuėjome ieškoti vietos, kur būtų galima įsigyti skrydžio bilietus į vieną iš didžiausių Peru džiunglių miestų – Iquitos. Nesunkiai susiradome kioskelį, tiksliau ne vieną, kuriuose sėdi vietiniai, nesuprantantys angliškai. Turistų nedaug, ypač tokių kiap mes, keliaujančių po vieną su kuprinėmis ant pečių. Sunkiai, bet galų gale išsiaiškinę kainas, išsirenkame pigiausią skrydį (224 dol./2 žm. į abi puses). Kadangi mūsų lėktuvas turi pakilti tik po 8 val. nusprendžiame eiti papusryčiauti.

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.