Balestos salos ir dykumos oazė

BALESTOS SALOS

Atsikėlus anksti ryte, mūsų jau laukė autobusiukas vežantis turistus link uosto. Su mumis vyko  porelė iš Šveicarijos, o po to iš skirtingų viešbučių prisijungė dar daugiau žmonių. Apie 20 minučių kelio iki pakrantės, iš kurios išplaukėme į Balestos salas.

Balestos salos

Nuotraukos šaltinis: http://lt.wikipedia.org/wiki/Baljestos_salos

Šis pavadinimas Ballesta ispanų k. reiškia arbaletas ir yra kildinamas dar iš tų laikų, kai jūros žinduoliai ir didesnės žuvys buvo medžiojamos mechaniniais arbaletais, primenančiais harpūnus. Čia gyvena, maitinasi ir dauginasi Humbulto pingvinai, jūrų liūtai, ruoniai, žuvėdros, varnos, pelikanai ir daugelis kitų paukščių ir jūros žinduolių rūšių. Pasiekus tikslą, vėl buvome nustebinti, moteris pardavusi mums bilietus į šias salas garantavo, jog viskas įskaičiuota, bet pasirodo dar turėjome susimokėti po 5 sol. už įėjimą, tiksliau leidimą, vykti į tas salas (Patarimas: visada iki galo išsiaiškinkite, kas yra įskaičiuota į sutartą kainą, ir tegu visa tai būna įrašyta į  čekį, nes juos visi rašo ranka). Susėdus į valtį, gal tikslesnis pavadinimas būtų greitaeigį katerį, buvome supažindinti su saugumo taisyklėmis ir gavome po  gelbėjimosi liemenę, kurią buvo būtina dėvėti. 10 minučių plaukimo ir mes jau šalia salų. Tai uolos, kurias skalauja jūros vanduo ir visiškai nėra jokios augmenijos. Virš galvos sukasi galybė paukščių, nuo salos viršūnės vienas po kito į vandenį šoka pingvinai, o saulėje deginasi ir snūduriuoja milžiniški ruoniai su savo jaunikliais. Vaizdas tikrai įspūdingas ir vertas nors kartą gyvenime visa tai pamatyti. Turas truko apie 2 – 2,5 val. Grįžus į krantą, vėl buvome nustebinti. Mūsų niekas nelaukė, o turėjo. Pasiklausę gido ką daryti jis pasiūlė eiti drauge. Šis neilgai trukus paskambino tai moteriškei, kuri pardavė bilietus ir paprašė, kad autobusas atvažiuotų mus pasiimti. Po 5 minučių jis jau buvo vietoje, bet neilgai pavažiavome. Staiga jis sustojo ir kadangi mūsų buvo tik 4 žmonės iš to pačio viešbučio, vairuotojas pasamdė mums taksi už 2 sol. Žinoma, už kelionę jis sumokėjo, bet likę pinigai, kurie vyrui buvo duoti už pargabenimą mus atgal, liko jam.

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.