Arequipa

Susimokėję, suskubome į kambarį apsirengti, nes už pusvalandžio turėjo atvažiuoti naujasis mūsų  gidas pasiimti į plaukimą. Susėdome į autobusą, pakeliui prigriebėme dar du vyrukus. Šie iš Naujosios Zelandijos. Nuvykus į bazę kiekvienam buvo išdalinti kostiumai, šalmai, gelbėjimosi liemenės, specialūs batai. Instruktoriai bei mūsų gidas ant mašinos stogo pririšo pripučiamą valtį, į priekabą įdėjo dvi baidares, irklus ir visus kitus jiems būtinus daiktus. Po keleto minučių važiavimo mašina, mes jau buvome prie upės. Prieš pradedant plaukti, vienas vyras anglų kalba pravedė instruktažą, visus susodindamas į valtį pasitreniruoti ir pažiūrėti ar gerai vykdome paliepimus. Kaip ir viskas gerai. Nieko nelaukę, valtį nusinešėme į pakankamai sraunią upę. Susėdome, pasiėmėme irklus ir foward (pirmyn). Valtyje mūsų buvo 4 ir 1 gidas, kuris sėdėjo gale ir nuolat sakė kas ką ir kaip turi daryti. Jausmas buvo tikrai nepakartojamas, ypač tos akimirkos kai leidomės nuo slenksčio, o lediniai (primenu tai kalnų upė) vandens purslai krito ant veido ir ne tik. Įveikę vis naują atkarpą, visi suremdavome irklais, taip pasveikindami vienas kitą gerai atlikus savo darbą. Šalia mūsų plaukė 2 vyrai skirtingose baidarėse, jei netyčia, kuris nors iš mūsų iškristų į vandenį. T. p. priekyje plaukė kita pripučiama guminė valtis su 2 vyrais. Šie pirmieji išmėgindavo kiekvieną slenkstį, o krantu ėjo berniukas ir visus fotografavo (nuotraukos kainavo 50 sol., tad mes su vyrukais susimetėm po 25 sol.). Taip beplaukiant Giedrius buvo išvirtęs du kartus, gerai, kad ne visiškai, gidas ir aš spėjome jį sugriebti. Buvo atvejis ir kai pats gidas išvirto į šaltą vandenį plaukiant per sudėtingą slenkstį. Giedrius suskubo jį ištraukti. Įveikus visą atkarpą, buvo galima užlipti ant uolos ir nuo jos nušokti. Kadangi, aš pabūgau, tai net ir nemėginau, bet tik ne Giedrius ir tie vyrukai iš Naujosios Zelandijos. Iš apačios buvo visai nesmagu į juos žiūrėti.

Pasibaigus plaukimui visi ant kranto atsigėrėme arbatos, užkandome ir buvo nuvežti atgal į viešbučius. Norėdami gerai išsimiegoti prieš rytdienos žygį, vakare niekur nėjom. Juk keltis labai anksti. Vakarienei suvalgėme turguje pirktus vaisius ir susitepėme sumuštinius rytdienai. Kadangi daug daiktų negalėjome imti su savimi, o būtų buvę ir per sunku, tai svarbiausius susikrovėme į mažesnes kuprines (užkandžiai, vanduo, prausimosi reikmenys, tiksliau dantų pasta su šepetukais ir muilas, rankšluosčiai, po megztinį, kremą nuo saulės, repelentą nuo uodų ir kepures, kad galva neperkaistų), o likusius palikome viešbučio rakinamoje saugykloje, už kurią nereikėjo mokėti.

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.