Santa Catalin’os vienuolynas

Kadangi šiandien neturėjome jokio žygio, leidome sau pamiegoti ir iš lovos išsiridenome tik 9 val. ryto. Papusryčiavę (tuno konservai ir batonas) susiruošėme pasižvalgyti po miestą. Vienas labiausiai lankomų objektų Arequipoje yra Santa Catalina (Šv. Katalinos) vienuolynas (adresas: C Santa Catalina 301, Arequipa), į kurį užsukome ir mes.

Jis buvo įkurtas 1580 m. ir išplėstas XVII a. Statybas finansavo karaliaus vietininkas ir turtingoji Maria de Guzman, kuri šiek tiek vėliau kartu su savo seserimi įstojo į vienuolyną ir likusį turtą paaukojo savo bendruomenei. Tais laikais buvo laikomasi tradicijų, kad šeimoje gimęs antrasis sūnus arba duktė turės savo gyvenimą paskirti bažnyčios tarnystei. Santa Catalinos vienuolynas priėmė tik merginas iš aukštesniosios klasės. Kiekviena šeima privalėjo susimokėti 2400 sidabrinių monetų (150 000 dol. šiandien) už savo dukrą. Žinoma, neturinčios pinigų merginos, taip pat buvo priimamos, bet daugumą bendruomenės narių sudarė turtingųjų šeimų narės, tai matyti iš celėse esančių daiktų.

Daugiau nei 20 000 kv. m. pastatas yra maurų kultūros palikimas. Dizaino kokybė yra akcentuojama ir harmonizuojama puikiai sąveikaujant ryškiai saulės šviesai, baltam akmeniui ir nuostabioms lubų spalvoms. Šiandien čia vis dar gyvena apie 20 dominikonų ordinui priklausančių vienuolių,

Santa Catalina vienuolynas 1

Nuotraukos šaltinis: http://en.wikipedia.org/wiki/Santa_Catalina_Monastery

bet nė vienos turistai negali pamatyti, nes moterys yra atskirtos nuo išorinio pasaulio ir gyvena šiaurinėje vienuolyno dalyje, į kurią smalsuoliai neįleidžiami. Tad susimokėję po 35 sol. užsukome į vidų. Jei norite sužinoti daugiau apie vienuolyną ir jo istoriją, galite pasisamdyti įvariomis kalbomis kalbančių gidų. Mums neprireikė jų paslaugų, nes turėjome žemėlapį (nemokamas) ir šalia  kiekvieno svarbaus eksponato buvo pateiktas išsamus aprašymas, taigi sutaupėme šiek tiek pinigų. Pats vienuolynas yra milžiniškas, tai lyg atskiras miestas mieste, turintis net gi 6 savo gatves su pavadinimais ir daugybę celių. Norint viską atidžiai apžiūrėti, reikia paskirti gerą pusdienį, taigi prieš planuojant tolimesnę kelionės atkarpą, atkreipkite į tai dėmesį. Mes čia praleidome smagias 4 valandas. Daugiau

Kadangi buvo sekmadienis ir jau gerokai po pietų, muziejai nebeveikė, tad nusprendėme pasivaikščioti po centrinę miesto aikštę su įspūdinga katedra ir užsukti į keletą suvenyrų parduotuvių. Net nepastebėjome kaip atėjo vakaras ir staigiai ėmė temti, bet žmonių buvo pilna. Kaip ir neseniai aplankytoje Ispanijoje, čia vietiniai gyventojai po dienos darbų labai mėgsta pasivaikščioti ar tiesiog pasėdėti parke. Tuščios vietos ant suoliuko neįmanoma rasti, o gatvėse šurmuliuoja prekeiviai.

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.