Nuotykiai Titikakos ežere I

TAQUILE SALA

Žadintuvui nespėjus sučirkšti, už kambario durų buvo girdėti namų šeimininkės, kuriame apsistojome vienai nakčiai, balsas, kad pusryčiai jau paruošti ir reikia keltis. Sunkiai, bet šiaip ne taip išsiridenome iš lovos, kuri nebuvo pati patogiausia. Nusiprausę po šaltu ežero vandeniu, susėdome už stalo pasistiprinti.

Pusryčiams moteris patiekė po dvi bandeles, kuriose buvo įdėtas gerai keptas kiaušinis. Kad nebūtų taip sausa burnoje, atsigėrėme žolelių arbatos ir nuėjome susikrauti daiktų. Kaip ir planavome šeimininkei palikome vakarykščius pirkinius, taip atsidėkodami už jos svetingumą ir nuoširdžią šypseną.

8 val. ryto, o mes jau sėdime tame pačiame laive ir ruošiamės plaukti į Taquile salą. Prieš 3000 metų šioje saloje apsigyveno Pukara kultūros atstovai, kurie neabejotinai pirmieji pastatė akmenimis sutvirtintas terasas.

Taquile sala 1

Iki pat XIII a. prieš įsiveržiant Inkams šioje teritorijoje vyravo Aimara kalba kalbantys Tiahuanaco (Tiahuanako) kultūros žmonės. 1580 metais salą nusipirko Pedro Gonzalez de Taquile. Todėl dar ir šiandien šioje teritorijoje yra matoma ispanų įtaka vietinių gyventojų kultūrai. 1930 metais ši sala buvo naudojama kaip ypatingai saugomas kalėjimas. Jame kalėjo buvęs Peru valstybės prezidentas Sanchez Cerro. Tik po 7 metų vietiniai gyventojai atgavo savo gimtąsias žemes.

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.