Nuotykiai Titikakos ežere I

Pagaliau visi susirinko ir mes jau galime eiti papietauti, nes jaučiamės labai alkani. Visus mus gidas nusiveda į vietinį restoranėlį. Susodina už stalų ir belaukiant pietų ima pasakoti apie salos istoriją ir vietinių gyventojų papročius. Buvo galima pasirinkti sriubos, salotų, daržovių troškinį arba keptą žuvį, tad mes su vyru nusprendėme išmėginti upėtakį (20 sol./1 žm.). Nespėjus sulaukti karštojo patiekalo, pomidorų salotose radau milžinišką plauką, tad visas noras pavalgyti dingo, kad ir kokia alkana jaučiausi. Taigi, atsisakėme pietų.

Žvelgiant nuo terasos buvo galima pamatyti tyvuliuojantį ežerą, daugybę molinių namukų su ant stogų iškeltomis saulės baterijomis, besiganančias ožkas, avis ir stačius salos šlaitus.

Taquile sala 5

Po geros valandos visi susiruošėme atgal į uostą, tik ši kartą, į tą kuris yra salos vakariniame šlaite, taip norėdami sutrumpinti kelią. Praėję akmeninius vartus, turėjome įveikti 525 laiptelius žemyn iki savojo laivo.

Taquile sala 6

Pasiekus vandenį, jautėsi šioks toks nuovargis ir saulė kaitriai švietė, nuotaika po truputį taisėsi ir darėsi vis smagiau. Susėdome į savo vietas ir ilgai laukti nereikėjo, kol bangos visus užliūliavo. Dar 3 – 4 val. atgal į Puną, kur mūsų laukė tikri išbandymai policijos būstinėje.

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.