40 km minant pedalus

Gale mūsų važiavo autobusas ir pavargus buvo galima sustoti bei toliau vykti sėdint šiltai ir patogiai automobilio salone. Šia proga pasinaudojo keletas merginų, matyt, joms buvo per sunku arba per šalta. Besileidžiant į apačią reikėjo nuolat prilaikyti stabdžius, ypač prieš posūkį, nes čia mašinų vairuotojai išlenda į priešingą eismo juostą. Vienas kelių „erelis“, vairuojantis visureigį staigiai išlindo iš už posūkio ne savo juostoje ir vos nepartrenkė manęs. Labai susimėčiau, gerai, kad bent jau buvau ne skardžio pusėje, tad viskas baigėsi laimingai. Dviračiai ne pačios geriausios formos, greitėjant ima drebėti ir toks vaizdas, kad tuoj ims ir nukris ratai. Nepamečiau, bet padanga sprogo, tad teko pasikeisti į atsarginį ir minti toliau. Retsykiais sustodavome paiilsėti ir pasigrožėti nuostabiais vaizdais, kurie tuo metu mus supo iš visų pusių.

40 km dviraciais 3

Apačioje buvo matyti upė, o nuo kalnų nuolat tryško maži kriokliukai, kurie liūčių sezonu plauna kelius ir tampa sudėtinga juos pervažiuoti. Po gerų 3 valandų leidimosi dviračiais, pasiekėme mažą kaimelį, kuriame susikrovėme juos ant stogo ir dar 1,5 valandos autobusiuku riedėjome dulkėtu ir siauru keliuku link būsimos nakvynės vietos.

40 km dviraciais 4

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.