40 km minant pedalus

Vos tik įvažiavus į miestelį, mūs apspito veitiniai gyventojai siūlantys kainą už pavežimą iki Cusco miesto. Nespėjus išlipti iš transporto priemonės pradėjo rinktis keleiviai, užsiimadmi vietas salone taip visus mus nustamdami į šoną. Buvo keista. Pasiėmę savo mažąsias kuprines nuskubėjome paskui gidą į restoraną papietauti, o po to šis nuvedė visus į vietinį viešbutėlį, kuriame gavome privatų kambarį, bet be langų. Dušas buvo bendras ir tik su šaltu vandeniu. Neturėdami ką veikti, nes šios dienos programa baigėsi, o visi bendrakeleiviai išsiskirstė kas sau, nusprendėme pasivaikščioti po kaimelį ir nueiti iki kalnų upės, kuria vietiniai gyventojai siūlo plaukimą valtimi. Nusipirkę arbūzą pasukome link upės. Aplink taip gražu, bet tik tol kol nenuleidi galvos ir nepamatai po kojimis krūvos šiukšlių. Jau nekalbu apie upės pakrantėje suverčiamas atliekas. Gaila, kad gyventojai nesirūpina savo aplinka ir nesaugo turimo grožio. Praėję tiltą, kurį su „Snaige“ įveikė M. Starkus ir V. Radzevičius, nusileidžiame iki pat vandens.

40 km dviraciais 6

Ten suvalgome arbūzą ir pasimėgaujame poilsio valandėle mirkydami kojas lediniame vandenyje. Šalia mūsų kastuvais darbuojasi keletas vyrukų. Jie kasa smėlį į maišus ir neša iki sunkvežimio ten jį išpildami ne į mašinos priekabą, bet šalia jos ir tada vėl kasa. Šiek tiek paiilsi, atsigeria alaus ar limonado ir vėl kasa iki kol sutemsta. Sugrįžę į kaimelį einame vakarieniauti ir į kambarius, nes kitą dieną 6.30 val. turime sėdėti prie pusryčių stalo.

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.