Link karaliaus rezidencijos

8 valandos ryto miestelyje dar mažai besidarbuojančių vietinių, o mes jau sėdėjome už pusryčių stalo ir laukėme savojo gido. Į 3 valandų žygį (iki pietų vietos) leidomės su porele iš Ruminijos, o visi kiti bendrakeleiviai išmėgino zip line pramogas.

Link karaliaus rezidencijos 2

Šios dienos maršrutas buvo 17 km pėsčiomis iki Aqua Caliente miestelio – turistų, norinčių pamatyti garsųjį Machu Picchu, mekos. Kadangi mūsų keliautojų grupelė buvo nedidelė, turėjome puikią galimybę daugiau sužinoti apie inkus ir jų kultūrą (daugiau informacijos apie visa tai galite rasti čia). Po truputį, niekur neskubėdami ir besišnekučiuodami pasiekėme kaimelį, kuriame papietavome ir toliau tęsėme žygį palei traukinio bėgius.

Link karaliaus rezidencijos 3

Kuo toliau tuo labiau ėmė pintis kojos ir darėsi vis sudėtingiau, bet mintys apie ten aukštai kalnuose esančią gyvenvietę, suteikdavo energijos antplūdį ir antrąjį kvėpavimą. Žinoma, buvo galima lipti į traukinį ir miestelį pasiekti per valandą jei ne greičiau, bet mūsų pasirinktas turas buvo pėsčiomis, tad teko kažkaip eiti. Pasiekus Aqua Caliente pradėjo temti ir lynoti, tad visi suskubome į viešbutį, kad liktume sausi ir gerai paiilsėtume, nes rytoj teks labai anksti keltis.

Vakare atsisveikinome su savo gidu, nes jam atsirado svarbių reikalų Cusco mieste, tad Hugo pakeitė kitas jaunuolis, turėsiantis mus visus rytoj pasitikti prie Machu Picchu vartų ir pravesti ekskursiją po karaliaus rezidenciją.

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.