Osaka (XX diena)

Nuo pat ankstyvo ryto pila kaip iš kibiro. Dangus apsiniaukęs ir nematyti jokių pragiedrulių. Nesinori nė nosies kišti į lauką. Deja, nesame namuose, o ir laiko nėra labai daug, tad gerokai sutrumpinę šios dienos maršrutą, išsiruošėme į lauką. Apsiginklavę skėčiais, pasukome Osakos pilies link.

Gatvės buvo pustuštės, o ir nėra ko stebėtis, juk visur vien balos. Džiugu, jog bent jau nebuvo baisiai šalta ir žvarbu. Tokiam orui reikia turėti atitinkamus drabužius, kurių mūsų kuprinėse nebuvo. Na, bet nei apranga, nei oras nuotaikos tikrai nesugadino, tad gerai nusiteikę vaikščiojome po balas ir apžiūrinėjome labai gražią pilį.

Adresas: 1-1 Osakajo, Chuo Ward, Osaka, 540-0002, Japonija
Kaina: 600 YEN
Darbo laikas: 9.00 – 17.00 val., kasdien, išskyrus gruodžio 28 d. – sausio 1 d.
Interneto svetainė: https://www.osakacastle.net/english/

Deja, bet sakuros jau buvo nubarsčiusios visus savo žiedlapius, tad tokio užburiančio vaizdo, kaip kad nuotraukose, kurių pilna internete, neišvydome. Bet tai tikrai nesumenkino jos grožio.
Pilies statyba buvo pradėta 1583 m. buvusioje Ishiyama Honganji šventyklos vietoje, kurią po trylikos metų sunaikino Oda Nobunaga. 1665 metais ji buvo atstatyta. Iki pat XIX amžiaus Osakos pilis buvo vienas svarbiausių šalies centrų. 1858 metais prasidėjus karui pilis buvo nuniokota gaisro. Restauracija prasidėjo tik 1931 metais, o 1945 m. po oro atakų, vykusių II – ojo pasaulinio karo metu, pilis stebuklingai nebuvo nugriauta. O šiandien traukia minias smalsuolių. Pilies bokštą juosia antrinės citadelės, vartai, bokštai, įspūdingos akmeninės sienos ir grioviai. Nishinomaru sode (dirba 9.00 – 17.00 val. kasdien, išskyrus pirmadieniais; kaina – 200 YEN), auga net 600 vyšnių medžiai, įsikūrę arbatos namai. Iš čia atsiveria puikus vaizdas į pilies bokštą.
Į vidų mes neužsukome, tad truputį pasivaikščioję po teritoriją, nužingsniavome į Dotonbori, vieną iš judriausių ir garsiausių miesto gatvių.

Ne šiaip čia atvykome. Mes turėjome tikslą – paragauti fugu. Sakoma, jog tai yra nuodingiausia žuvis pasaulyje, kurią netinkamai paruošus galima mirti per 10 sekundžių. Tad išmėginsime savo laimę ir mes. Pasirinkę, anot mūsų, patikimiausiai atrodančią vietą ir sukaupę visą drąsą užsukome į restoraną. Fugu vyrėjai privalo praeiti specialius mokymus. Žuvies paruošimui skiriamas didžiulis dėmesys, tad valgyti ją galima ir tai nėra pavojinga, kaip gali atrodyti iš pradžių. Nors, tiesą pasakius, prieš įsidedant kąsnį į burną, buvo truputį nejauku. Matydami aplink sėdinčius žmones ir ramiai sau besimėgaujančius puikiu delikatesu, nusiraminome ir mes. Paragavom, nenumirėm ir skonis buvo puikus. Paragavome visko, virtos, žalios, pjaustytos odos, ikriukų ir net gi vyriškų žuvies spermių, pienių, kurie dydžio su lyg kiaušiniu.

Paruošta iš ties skaniai ir jei būtų galimybė, tikrai valgytume dar ir dar.
Po tokių skanių ir atmintin įsirėžusių pietų, išsiruošėme į Floating Garden apžvalgos aikštelę, kuri yra 173 metrų aukštyje. Pastatą sudaro du bokštai, sujungti tarpusavyje 39 – ame aukšte esančia „plaukiojančia“ apžvalgos aikštele, nuo kurios atsiveria puikus vaizdas į miesto panoramą.

Adresas: 531-0076 1-1-88 Oyodonaka, Kita-ku, Osaka, Japonija
Kaina: 1500 YEN
Darbo laikas: 9.30 – 22.30 val., kasdien
Interneto svetainė: https://www.skybldg.co.jp/en/

Tokiose vietose smagu apsilankyti tiek dieną, tiek naktį, bet geriausias laikas yra prieš pat saulėlydį. Viršuje esančioje kavinėje suvalgėme ledų, stebėdami daugybę traukinių, bildančių metaliniais bėgiais. Nuo tos akimirkos mažasis mūsų keliautojas liko neabejingas traukiniams. Pakilus liftu dar per vieną aukštą, atsidūrėme lauke. Nors oras nebuvo pats geriausias, truputį lynojo, o vėjas vos kedeno plaukus, miesto panorama buvo puiki. Geras dalykas yra tai, jog stikliniai atitvarai yra maždaug bambos aukštyje, tad galima mėgautis vaizdu ir fotografuoti kiek širdis geidžia.

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.